holaa!!

selamat membaca blog yg xseberapa ini...:)

Saturday, February 12, 2011

SAYA BLOGGER JOHOR!!!!

hehe.....besar tajuk post kan?...nie sbb t'tgok blog kak fida ttg entry "saya blogger mana"......seperti tajuk post 2,sudah semestinya la saya blogger JOHOR!!!!!!!!!....oh i love JOHOR.....weeee~~~msti smue kata gedix! ada aku kisah????....

berbalik kepada saya blogger mana nie....terasa nk join...yela,,msti rmai lgi blogger2 yg len...yg kita xknal...tpi kite bole b'kongsi ape saja kt sini....pasti lg meriahkan??.........seronoknye.....

kawanku2 yg nk join SAYA BLOGGER MANA,bole la p kt blog nie......




tapi ade beberapa soalan yg harus d jawab....sonang baitu...hehehe

1- Siapa nama anda?
nama saya cahayamata @ aien...hehe...xsalah kn cahayamata???.....weee~~

2- Sudah berapa lama anda terjebak dalam dunia blog?
bape lame yer.....start bulan Julai 2009......kalau xsilap 26 Julai 2009......means hampir 2tahun.....

3- Anda tinggal di daerah mana & di mana anda sekarang?
Saya duk daerah Johor Bahru...dan sekarang menetap d Larkin......

4- Di mana tempat istimewa di daerah anda?



sudah semestinya la City Square....sebab tpt paling snang aku nk g...hehe...dan d situ la aku b'kampung dok tgok wayang...heee~~



selain dari 2 aku suka g Jaya Jusco Tebrau ....hehehe...soping barang dalaman mmg seronok d situ...hahahaa



nie 1 lagi tempat baru.... yg aku dh mula suke nk g....tpi xmo g time cuti...sebab kompemmmm penuh gilerrr.....nie la die KSL City...........berdekatan dgn Holiday Plaza.......mmg sgt sesuai untuk wanita2...sebab penuh dgn aksesori dan pakaian wanita saja...heee~~



tempat yg paling seronok aku paling suka g adalah AliBaba kt Giant Tampoi.......karaoke pling besh....weee~~~

5- Harapan anda dalam dunia blog...
harapan yer...sudah semestinya mau kwan yg rmai...walaupun hanya d blogger...tpi banyak manfaat yg kita leh dapat.....tapi kalau dapat jumpa,wahhh...pasti seronok....

haa...itu je yg kena jawab...xla susah pun kan?...bukan spm pn...hehehe....soalan2 ringkas saja.....segmen ini di buka sehingga 12 MAC 2011.....


4 comments: