holaa!!

selamat membaca blog yg xseberapa ini...:)

Monday, February 14, 2011

-r E u N i O n-

13hb Februari 2011......

sekali lagi reunion PLKN di adakan......reunion ker?.....sesuai ke d panggil reunion?....sebab xla ramai mane.....adela dlm 10-11 org...eh,rmai gak la 2....heee~~~ tpi xkisah la..yg penting kami semua b'jumpa....b'gembira....b'borak.....kebanyakan nye aku kenal...lebih2 lagi perempuan...yg lelaki,alamak! ingatan nie kureng skit r...hahah...tpi bila sebut name,aku ingt la....huhuu...tpi kalo lagi rmai join,kompem rmai lgi yg aku xingt....hehehe...sowie kengkawan....

dalam reramai yg datang nie,ade yg aku knal...ade yg tidak.....mane yg knal,sudah semestinya dari kem aku...kem Telok Sari Penyabong.....yg lain dri Kem Sekakap...walaupun dah lame xjumpa.....dan ade yg kami xpnh b'jumpa.....hanya kenal d dalam facebook saja....tapi suasana perjumpaan 2 seolah-olah kami dh knal lama........Alhamdulillah........persahabatan yg t'jalin walaupun hanya dalam tempoh 3bulan,kekal hingga ke hari ini......

seperti yg d janji kan dan d war2 kan,kami sepatutnya b'jumpa jam 3ptg d Alibaba Giant Tampoi....tpi biasala.....kalau janji kul 3,harap maklum...sila anjakan lagi 1jam...hehehe.....mane2 perjumpaan pn aku rase same...tpi pada aku itu tak menjadi masalah...asalkan rmai yg sudi join program nie pun dah mencukupi.....

so tepat jam 4.00ptg,kami pn melangkah masuk ke Alibaba....time 2 menyumbangkan suara yg sememangnye sumbang ini...*aku la terutamanya*....yg lain smue suara sedap seh....malu aku....huhuu....bila semakin rancak,semakin ramai pula yg datang....ade yg singgah sekejap....ade yg join sekali.....tpi sayang,xlh tambah mase pulak....almaklumla,ari minggu......mestila penuh sntiase bilik2 yg ade.......

2jam b'lalu,karoks pn abes.....d sebabkan xde plan ntuk selanjutnya,so kitorg hanya g lepak n minum2 jela kat Singgah Selalu Danga....okla...meriah jugak...masing2 dgn cerita2 yg ade...seronok aku tgok diorg.....seolah2 sntiase b'hubung dan b'jumpa.......

bila dh jumpa mcm nie,rindu kt kem semakin m'jadi2...alangkah bestnye kalau dapat pergi lagi...heee~~~ *mengada-ngada la pulak*...heheheh

suhaila...dayah...atie...ct...sarb...suraya...lynn...raja...sapit...owen...halim...ciken...thanx untuk hari yg menceriakan...maaf kalau aku ade t'silap kata mase tu...ke tak t'kata ke....hehehe...bak kate owen mse chat malam nye..."asal ko diam ain...sian aku tgok ko"....hahahah....xde ape yg perlu d kesiankan la owen....aku mmg cm nie....ade kalanye mmg banyak ckp...*xreti malu la konon*...tpi adakalanya aku akan jd yg paling pendiam.....*malu la kononnye*.......hahahahaaa......tpi itula aku......:)

ape pun,aku hepi dan senang dapat jumpa dgn korang semula....:)
luv u guys! semoga persahabatan kite akan b'terusan.....:)



tq pada yg hadir...sakit pinggang aku amek gambor cm 2...heee~~~

2 comments:

  1. ain, apa yg tak kena ngan blog ain ni? akk tgk ok jerk.. takde pe2 error pon

    ReplyDelete
  2. blog ok kak....
    tp ritu aien nk ltak icon yg buat pasal blogger johor 2.....tp error....nie dh ok kot....aien pn xtau...heeee~~

    ReplyDelete